SMS για επιβεβαίωση ραντεβού: το τέλειο πρότυπο
7 Αυγούστου 2025 | 6 λεπτά ανάγνωσης

Σήμερα, θα μιλήσουμε για κάτι που μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά πιστέψτε με, μπορεί να σας αλλάξει τη ζωή (επαγγελματικά, φυσικά 😉): το SMS για επιβεβαίωση ραντεβού.
Όλοι έχουμε περάσει από αυτό: ένα ημερολόγιο γεμάτο, ένας πελάτης που ξεχνά τη χρονική του περίοδο, και μπαμ! μία ώρα χαμένη. Απογοητευτικό, έτσι δεν είναι; 😩 Λοιπόν, φανταστείτε ότι μια καλή nό Notification μπορεί να κάνει τη διαφορά. Τέλος τα ραντεβού που δεν τηρούνται και που καταστρέφουν το πρόγραμμα σας και κυρίως τον τζίρο σας.
Λοιπόν, πώς να συντάξουμε το ΤΕΛΕΙΟ μήνυμα; Αυτό που είναι επαγγελματικό, φιλικό και πολύ αποτελεσματικό; Αυτό είναι που θα δούμε μαζί. Μετά από αυτό το άρθρο, θα είστε οι βασιλιάδες και οι βασίλισσες της επιβεβαίωσης ραντεβού μέσω SMS! 👑
🤝 Γιατί το SMS είναι ο καλύτερος φίλος σας για να επιβεβαιώσετε ένα ραντεβού;
Μπορεί να σκεφτείτε: "Γιατί να ταλαιπωρούμαι με ένα SMS όταν ένα email κάνει τη δουλειά;". Εξαιρετική ερώτηση! Αλλά οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Κρατηθείτε: το ποσοστό ανοίγματος των SMS φτάνει σε ύψη, με εντυπωσιακό σκορ 98%, σε σύγκριση με μόλις 20% για τα emails. Και δεν είναι μόνο αυτό! Η μεγάλη πλειοψηφία των SMS, δηλαδή 95%, διαβάζεται μέσα στα τρία λεπτά από την παραλαβή τους. Όσο να πείτε, είναι το πιο άμεσο και ταχύ κανάλι επικοινωνίας που μπορείτε να βρείτε.
Φανταστείτε λίγο: στέλνετε μια επιβεβαίωση ραντεβού και είστε σχεδόν σίγουροι ότι ο πελάτης σας θα την δει, και μάλιστα σχεδόν αμέσως. Είναι πραγματικά πολύ καθησυχαστικό, έτσι δεν είναι; Δεν χρειάζεται πια να σταυρώνετε τα δάχτυλά σας ελπίζοντας ότι το email σας δεν θα χαθεί στα βάθη των spam.

Προσωπική ιστορία :
Θυμάμαι μια κομμώτρια, ας την αποκαλέσουμε Χλόη, που ήταν στα πρόθυρα νευρικής κρίσης λόγω των χαμένων ραντεβού. Έχανε απίστευτο χρόνο και, φυσικά, χρήματα. Μια μέρα, αποφάσισε να δοκιμάσει την επιβεβαίωση ραντεβού μέσω SMS. Στην αρχή, ήταν σκεπτική. Και τότε, μαγεία! ✨ Ο δείκτης απουσιών της μειώθηκε δραματικά. Μου εμπιστεύτηκε ότι ήταν η μέρα με τη νύχτα. Οι πελάτες της ήταν ενθουσιασμένοι με αυτή την πρακτική υπενθύμιση και μπορούσε επιτέλους να οργανώσει το πρόγραμμά της ήρεμα.
Τα πλεονεκτήματα:
- ⏰ Μια φανταστική εξοικονόμηση χρόνου :
Τέλος οι ατελείωτες τηλεφωνικές υπενθυμίσεις. Ένα SMS για την επιβεβαίωση ενός ραντεβού στέλνεται σε λίγα μόνο κλικ, και τελείωσε.
- 😎 Μια κορυφαία εικόνα μάρκας :
Η αποστολή ενός SMS επιβεβαίωσης δείχνει στους πελάτες σας ότι είστε σύγχρονοι, οργανωμένοι, προσεκτικοί και ότι νοιάζεστε για αυτούς. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια που κάνει μεγάλη διαφορά και ενισχύει την εμπιστοσύνη.
- 🧘♀️ Λιγότερο άγχος, περισσότερη δουλειά :
Μειώνοντας τα ραντεβού που δεν τηρούνται, βελτιστοποιείτε το πρόγραμμά σας, κερδίζετε σε αποδοτικότητα και, τελικά, βελτιώνετε την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Είναι μαθηματικά! Επιπλέον, ορισμένοι επαγγελματίες εκτιμούν ότι αυτή η απλή ενέργεια μπορεί να μειώσει κατά 4 φορές τον αριθμό των χαμένων ραντεβού, όχι άσχημα, έτσι δεν είναι;
Βλέπετε, το SMS marketing δεν είναι απλώς ένα gadget. Είναι ένα ισχυρό και εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο για όλους τους επαγγελματίες που διαχειρίζονται ραντεβού, είτε βρίσκεστε στον τομέα της ομορφιάς, της υγείας, της ακίνητης περιουσίας, ή ακόμα και της αυτοκινητοβιομηχανίας.
🧪 Τα μυστικά συστατικά ενός τέλειου SMS επιβεβαίωσης.
Τώρα που είστε πεπεισμένοι για τη χρησιμότητα του SMS για την επιβεβαίωση ενός ραντεβού, ας περάσουμε στην πράξη. Πώς να γράψετε το ιδανικό μήνυμα; Είναι λίγο σαν μια συνταγή μαγειρικής: χρειάζεστε τα σωστά συστατικά, στις σωστές αναλογίες.
Η σαφήνεια πάνω απ' όλα: να είστε απλοί και άμεσοι.
Ένα SMS είναι σύντομο. Πολύ σύντομο. Συνήθως, περιοριζόμαστε σε 160 χαρακτήρες για να είμαστε σίγουροι ότι το μήνυμα θα εμφανίζεται πλήρως σε όλα τα τηλέφωνα. Έτσι, χωρίς περιττές κουβέντες! Πηγαίνετε κατευθείαν στο θέμα. Ο πελάτης σας πρέπει να καταλάβει τα βασικά με μια ματιά.
Αυτές είναι οι απαραίτητες πληροφορίες που πρέπει να συμπεριληφθούν:
- Το όνομά σας ή το όνομα της επιχείρησής σας :
Είναι η βάση, αλλά την ξεχνάμε μερικές φορές. Ο πελάτης πρέπει να ξέρει ποιος του γράφει
- Το όνομα του πελάτη :
Η εξατομίκευση είναι το κλειδί! Ένα "Γειά σου [Όνομα]" είναι πολύ πιο θερμό και προσκαλούν από ένα απλό "Γειά σου"
- Η ημερομηνία και η ώρα του ραντεβού :
Αυτή είναι η κύρια πληροφορία, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι καλά ορατή
- Ο τόπος του ραντεβού (αν χρειάζεται) :
Αν έχετε πολλές διευθύνσεις ή αν είναι το πρώτο ραντεβού, διευκρινίστε καλά το μέρος
Η εξατομίκευση: η μικρή πινελιά που κάνει τη διαφορά
Το έχουμε ήδη συζητήσει, αλλά επιμένω: εξατομικεύστε τα μηνύματά σας! Ένα επαγγελματικό SMS, παράδειγμα ένα SMS που περιλαμβάνει το όνομα του πελάτη δείχνει ότι τον θεωρείτε ως έναν ολόκληρο άνθρωπο και όχι απλά ως έναν αριθμό στη βάση δεδομένων σας. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσετε μια σχέση εγγύτητας και εμπιστοσύνης.
Τύπος εξατομίκευσης | Παράδειγμα |
---|---|
Όνομα του πελάτη | "Γειά σου [Όνομα], το ραντεβού σας έχει επιβεβαιωθεί..." |
Λεπτομέρεια της υπηρεσίας | "...για την αλλαγή κουρέματος σας στις..." |
Όνομα του πελάτη | "...με τη Σοφία στις..." |
Η πρόσκληση για δράση: ενθαρρύνετε την απάντηση
Για να είστε 100% σίγουροι ότι ο πελάτης σας έχει σημειώσει το ραντεβού, το καλύτερο είναι να του ζητήσετε να επιβεβαιώσει την παρουσία του. Αυτό λέγεται πρόσκληση για δράση.
Μερικά απλά και αποτελεσματικά παραδείγματα :
"Απαντήστε ΝΑΙ για επιβεβαίωση"
"Σε περίπτωση κωλύματος, παρακαλώ ενημερώστε μας στο [Αριθμός τηλεφώνου]"
"Για να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε, κάντε κλικ εδώ: [Σύνδεσμος]"
Αυτή η απλή φράση σας επιτρέπει να ενημερώνετε το πρόγραμμα σας σε πραγματικό χρόνο και να αποφεύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις.

📝 Επαγγελματικό SMS παράδειγμα προς αντιγραφή χωρίς περιορισμούς!
Αρκετή θεωρία, ας περάσουμε σε συγκεκριμένα παραδείγματα! Ιδού μερικά μοντέλα SMS για την επιβεβαίωση ενός ραντεβού που μπορείτε να προσαρμόσετε στον τομέα σας και στο στυλ σας. Μη διστάσετε να προσθέσετε την προσωπική σας πινελιά και, φυσικά, emojis για να κάνετε τα πάντα πιο ευχάριστα! 😉
Το κλασικό, απλό και αποτελεσματικό: αυτό το μοντέλο πηγαίνει κατευθείαν στο θέμα, είναι τέλειο για τις περισσότερες καταστάσεις
"Γειά σου [Όνομα], επιβεβαίωση του ραντεβού σας στην [Όνομα της επιχείρησής σας] στις [Ημερομηνία] στις [Ώρα]. Σε περίπτωση απροόπτου, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο [Αριθμός]. Τα λέμε σύντομα! 😊"
"Γειά σου [Προσωπικό Όνομα]! 👋 Ένα μικρό μήνυμα για να επιβεβαιώσω το ραντεβού σου στις [Ημερομηνία] στις [Ώρα] με τον [Όνομα συνεργάτη]. Σε παρακαλώ, απάντησε ΝΑΙ για να επιβεβαιώσεις την παρουσία σου. Ανυπομονώ να σε δω!"
Το πρότυπο με συμπληρωματικές πληροφορίες
Ιδανικό αν χρειάζεται να δώσετε ειδικές οδηγίες στους πελάτες σας.
"Γειά σου [Προσωπικό Όνομα], το ραντεβού σου για [Τύπος υπηρεσίας] είναι επιβεβαιωμένο για τις [Ημερομηνία] στις [Ώρα]. Μην ξεχάσεις να φέρεις [Έγγραφο ή αντικείμενο]. Διεύθυνση μας: [Διεύθυνση]. Ευχαριστώ και καλή μέρα!" ☀️
"Επιβεβαίωση του ραντεβού σας στην [Όνομα της επιχείρησής σας] στις [Ημερομηνία] στις [Ώρα]. Παρακαλώ να εμφανιστείτε 10 λεπτά νωρίτερα. Για οποιαδήποτε ερώτηση, μη διστάσετε. Τα λέμε σύντομα!" 🚗
Το πολύ ωραίο και χαλαρό πρότυπο
Αν η εικόνα της μάρκας σας είναι μάλλον κουλ και φιλική, αυτό το είδος μηνύματος είναι για εσάς.
"Γειά σου [Προσωπικό Όνομα]! Το ραντεβού σου είναι επιβεβαιωμένο στο ημερολόγιό μας για τις [Ημερομηνία] στις [Ώρα]. Ανυπομονούμε να σε δούμε! Η ομάδα της [Όνομα της επιχείρησής σας]" 🤩.
"Γειά σου [Προσωπικό Όνομα]! Είναι εντάξει για το ραντεβού σου στις [Ημερομηνία] στις [Ώρα]. Ετοιμάσου να περιποιηθείς!" 😉!
Μην ξεχνάτε, το καλύτερο παράδειγμα ενός επαγγελματικού SMS είναι αυτό που σας αντιπροσωπεύει και μιλά στους πελάτες σας. Να είστε δημιουργικοί!

🤖 Η τέχνη της αυτοματοποίησης: πώς να προγραμματίσετε ένα SMS;
Το να στέλνετε επιβεβαιωτικά SMS ένα προς ένα είναι καλό. Αλλά όταν έχετε δεκάδες ραντεβού την εβδομάδα, μπορεί γρήγορα να γίνει χρονοβόρο. Ευτυχώς, η τεχνολογία είναι εδώ για να μας σώσει! 🙏
Γιατί να αυτοματοποιήσετε; Οι υπερδυνάμεις της τεχνολογίας
Η αυτοματοποίηση είναι απλώς το γεγονός ότι προγραμματίζετε ένα SMS ώστε να αποστέλλεται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε το παραμικρό (ή σχεδόν). Τα πλεονεκτήματα είναι τεράστια:
- Μηδενική λήθη:
Μόλις προγραμματιστεί, είστε ήρεμοι. Τέλος οι σημειώσεις στην οθόνη που σας θυμίζουν να στείλετε τις επιβεβαιώσεις.
- Σημαντική εξοικονόμηση χρόνου:
Αυτός ο χρόνος που δεν αφιερώνετε πλέον στην αποστολή SMS, μπορείτε να τον αφιερώσετε στην κύρια δραστηριότητά σας.
- Συνεπής επικοινωνία:
Όλοι οι πελάτες σας λαμβάνουν το ίδιο τύπο μηνύματος, την ίδια στιγμή. Είναι επαγγελματικό και ενισχύει την εικόνα σας.
Πώς λειτουργεί; Οι πλατφόρμες SMS στη διάσωση
Για να αυτοματοποιήσετε τις αποστολές σας, το πιο απλό είναι να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα sms. Υπάρχουν πολλές στην αγορά, καθεμία με τις δικές της ιδιαιτερότητες. Αυτές οι πλατφόρμες σας επιτρέπουν να :
- Δημιουργήστε πρότυπα μηνυμάτων :
Συντάσσετε το sms για να επιβεβαιώσετε ένα ραντεβού μια καλή φορά για πάντα, και το επαναχρησιμοποιείτε ατελείωτα
- Εισάγετε τις επαφές σας :
Μπορείτε εύκολα να κατεβάσετε τη λίστα πελατών σας για να στείλετε μαζικά μηνύματα
- Προγραμματίστε την αποστολή :
Επιλέγετε την ημέρα και την ακριβή ώρα που πρέπει να φύγουν τα SMS σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να αποφασίσετε να στείλετε μια πρώτη επιβεβαίωση αμέσως μετά τη λήψη του ραντεβού, και στη συνέχεια μια υπενθύμιση 24 ή 48 ώρες πριν
- Διαχείριση των απαντήσεων :
Ορισμένες πλατφόρμες προσφέρουν τη λειτουργία "αυτόματης απάντησης sms". Για παράδειγμα, αν ένας πελάτης απαντήσει "ΝΑΙ", μπορεί να λάβει ένα μήνυμα ευχαριστίας
Η επιλογή μιας καλής πλατφόρμας sms είναι κρίσιμη για μια επιτυχημένη στρατηγική sms marketing. Αφιερώστε χρόνο για να συγκρίνετε τις προσφορές και να επιλέξετε αυτή που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας.
Το γνωρίζατε; Σχεδόν σε όλα τα smartphones Android, μπορείτε να προγραμματίσετε ένα sms απευθείας από την εφαρμογή "Μηνύματα". Είναι ένα πρακτικό κόλπο για περιστασιακές ανάγκες!

🕰️ Η τέλεια χρονική στιγμή: πότε να στείλετε το SMS επιβεβαίωσής σας;
Έχουμε το τέλειο μήνυμα, ξέρουμε πώς να το αυτοματοποιήσουμε... αλλά πότε πρέπει να το στείλουμε; Ο χρόνος είναι ένα βασικό στοιχείο της στρατηγικής σας για το sms marketing. Ένα μήνυμα που αποστέλλεται τη λάθος στιγμή κινδυνεύει να αγνοηθεί ή ακόμα και να ενοχλήσει τον πελάτη σας.
Η σωστή στιγμή για μέγιστο αντίκτυπο
Δεν υπάρχει καθολικός κανόνας, καθώς η ιδανική στιγμή εξαρτάται πολύ από τον κλάδο σας και τους πελάτες σας. Ωστόσο, εδώ είναι μερικές σκέψεις :
- Η άμεση επιβεβαίωση :
Αμέσως μετά τη λήψη του ραντεβού, στείλτε ένα πρώτο SMS για να επιβεβαιώσετε ότι όλα είναι εντάξει. Αυτό διασφαλίζει αμέσως τον πελάτη και του δίνει μια γραπτή απόδειξη του χρόνου του
- Η υπενθύμιση 48 ώρες πριν :
Μια υπενθύμιση δύο ημέρες πριν από το ραντεβού είναι μια εξαιρετική πρακτική. Αυτό δίνει χρόνο στον πελάτη να οργανωθεί και, αν χρειαστεί, να μεταθέσει το ραντεβού χωρίς να σας φέρει σε δύσκολη θέση.
- Η υπενθύμιση την ημέρα του ραντεβού :
Για τους πιο αφηρημένους (όλοι το ξέρουμε!), μια μικρή υπενθύμιση το πρωί της ημέρας του ραντεβού μπορεί να είναι σωτήρια.
Μελέτες σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών δείχνουν ότι η Τρίτη και η Πέμπτη είναι συχνά ημέρες όπου οι άνθρωποι είναι πιο δεκτικοί σε mηνύματα marketing. Αντίθετα, το πρωί της Δευτέρας (όπου όλοι είναι φορτωμένοι) και το απόγευμα της Παρασκευής (όπου ήδη σκεφτόμαστε το σαββατοκύριακο) είναι ίσως καλύτερα να αποφεύγονται για μη επείγουσες επικοινωνίες.
Αποφύγετε απόλυτα: τα λάθη στο χρονοδιάγραμμα.
- Να στέλνετε ένα SMS πολύ νωρίς το πρωί ή πολύ αργά το βράδυ :
Σεβαστείτε τον ύπνο και την ιδιωτική ζωή των πελατών σας! 😴
- Να στέλνετε μήνυμα την Κυριακή το βράδυ :
Αυτό δεν είναι συνήθως η καλύτερη στιγμή για να τραβήξετε την προσοχή.
- Να πατάτε τους πελάτες σας :
Ένας ή δύο υπενθυμίσεις είναι τέλειες. Πέντε, αρχίζει να είναι υπερβολικό!
Το μυστικό είναι να βρείτε την ιδανική ισορροπία. Μη διστάσετε να δοκιμάσετε διαφορετικά χρονικά διαστήματα και να αναλύσετε τα αποτελέσματα για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς.
Συμπέρασμα : Το SMS επιβεβαίωσης, ο νέος σας σύμμαχος κατά του άγχους!
Και να το, κάναμε τον κύκλο! Τώρα έχετε όλα τα στοιχεία στα χέρια σας για να δημιουργήσετε το τέλειο sms για να επιβεβαιώσετε ένα ραντεβού.
Για να συνοψίσουμε, εδώ είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε :
Το SMS είναι ένα εργαλείο sms marketing πανίσχυρο με απαράμιλλα ποσοστά ανοίγματος και ανάγνωσης.
Ένα καλό μήνυμα πρέπει να είναι σαφές, προσωποποιημένο και να περιλαμβάνει μια πρόσκληση για δράση.
Μη φοβάστε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα και να τα προσαρμόσετε με τον δικό σας τρόπο, με μια καλή δόση emoji! 😜
Για να κερδίσετε χρόνο και αποτελεσματικότητα, σκεφτείτε να προγραμματίσετε ένα sms και να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα sms για να αυτοματοποιήσετε τις αποστολές σας.
Η χρονική στιγμή είναι κρίσιμη: στείλτε τα μηνύματά σας στις πιο κατάλληλες στιγμές για να μεγιστοποιήσετε την επίδρασή τους.
Μελέτες σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών δείχνουν ότι η Τρίτη και η Πέμπτη είναι συχνά ημέρες που οι άνθρωποι είναι πιο δεκτικοί σε μηνύματα μάρκετινγκ. Αντίθετα, το πρωί της Δευτέρας (όπου όλοι είναι φορτωμένοι) και το απόγευμα της Παρασκευής (όπου ήδη σκεφτόμαστε το Σαββατοκύριακο) ίσως να πρέπει να αποφεύγονται για μη επείγουσες επικοινωνίες .
Υιοθετώντας αυτές τις καλές πρακτικές, όχι μόνο θα μειώσετε δραστικά τον αριθμό των χαμένων ραντεβού, αλλά θα βελτιώσετε τη σχέση σας με τους πελάτες και θα προβάλετε μια υπερ-επαγγελματική εικόνα. Είναι μια μικρή δράση με τεράστια οφέλη!
Λοιπόν, έτοιμοι να ξεκινήσετε; Μην περιμένετε άλλο και κάντε τα sms μάρκετινγκ το καλύτερο σας εργαλείο για μια άψογη οργάνωση και ευτυχισμένους πελάτες.
🤔 ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Απαντάμε στις ερωτήσεις σας!
Μπορώ να χρησιμοποιήσω συντομεύσεις στα SMS επιβεβαίωσης;
Καλύτερα να το αποφύγετε. Για να παραμείνετε επαγγελματίες και να είστε σίγουροι ότι θα γίνετε κατανοητοί, προτιμήστε μια σαφή γλώσσα χωρίς συντομεύσεις, ακόμη κι αν ο χώρος είναι περιορισμένος.
Πόσο κοστίζει η αποστολή επαγγελματικών SMS;
Οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα με την πλατφόρμα sms και τον όγκο των SMS που στέλνετε. Πολλές πλατφόρμες προσφέρουν πακέτα προσαρμοσμένα σε όλες τις μεγέθους επιχειρήσεις, και είναι συχνά πολύ προσιτά, ειδικά αν σκεφτείτε την απόδοση της επένδυσης!
Πώς μπορώ να αποκτήσω τον αριθμό τηλεφώνου των πελατών μου;
Ο πιο απλός τρόπος είναι να το ζητήσετε απευθείας κατά την προγραμματισμένη ραντεβού. Εξηγήστε απλά ότι είναι για να στείλετε μια επιβεβαίωση και μια υπενθύμιση, οι περισσότεροι πελάτες θα εκτιμήσουν αυτή την προσοχή.
Τι να κάνω αν ένας πελάτης ακυρώσει μέσω SMS;
Είναι μια εξαιρετική είδηση! Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα σας λειτουργεί. Μπορείτε να ρυθμίσετε μια αυτόματη απάντηση στα SMS για να επιβεβαιώσετε την ακύρωση και, γιατί όχι, να προτείνετε έναν σύνδεσμο για να κλείσετε ξανά ραντεβού. Ο χρόνος σας απελευθερώνεται και μπορείτε να τον προσφέρετε σε άλλο πελάτη. Όλοι κερδίζουν!
Είναι το SMS επιβεβαίωσης κατάλληλο για όλους τους τομείς;
Απολύτως! Είτε είστε γιατρός, κομμωτής, μεσίτης, μηχανικός, προπονητής... μόλις διαχειρίζεστε ραντεβού, το SMS επιβεβαίωσης είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να βελτιστοποιήσετε την οργάνωση και την επικοινωνία σας.
🔎 Πηγές
- (1): https://www.webmecanik.com/campagne...
- (2): https://www.smsvertpro.com/sms-conf...
- (3): https://www.smsbox.net/fr/article-1...
- (4): https://www.smsmode.com/confirmatio...
- (5): https://www.twilio.com/fr-fr/blog/1...
- (6): https://fr.organilog.com/29620-exem...
- (7): https://www.jim-box.com/comment-pro...
- (8): https://logicsante.zendesk.com/hc/f...
- (9): https://octopush.com/solutions/camp...
- (10): https://blog.digitaleo.fr/10-exempl...
- (11): https://www.monsieurlead.io/blog/co...
- (12): https://doctolib.zendesk.com/hc/fr/...